Pozovite nas (+381) 060-659-1-659

Pon - Sub : 09h do 17h Nedelja Zatvoreno

Door Doktor ima poseban tim za servis garažnih vrata svakog tipa do motora za garažna vrata, za kapiju, zaustavnih parking rampi i utovarnih rampi. U koliko dodje do kvara uvek se mozete informisati na brojeve telefona servisa i raspitati o uzroku kvara i okvirnoj ceni popravke. Zbog mnogo različitih kvarova tačna cena se moze reći tek po izlasku naseg majstora na teren i popunjavanju radnog naloga. Neki od najčešćih kvarova na garažnim vratima jestu ispadanje klizaca iz vodjica, spadanje sajle sa kotura, tada mora uslediti kompletan servis garažnih vrata.

Popravka garažnih vrata

Prilikom defektaze se ustanovljava kvar i saopštava se šta je neophodno zameniti ili popraviti, trošak delova i cena zamene ili popravke. Konacna cena servisa garažnih vrata se saopštava ponudom ili predračunom. Servisiramo i održavamo svu opremu koja je automatizovana kao sto su: Segmentna garazna vrata, Segmentna industrijska vrata, Rolo vrata, Automatska vrata, Motori za kapije, Parking rampe.

Uvek nam se mozete obratiti za savet na bojeve telefona ili preko kontakt forme sa kontakt stranice.

Servis garažnih vrata je poželjan kao da trebate ih odrzavati da bi nesmetano funkcionisala i da ne bi dolazilo do ovakvih kvarova i deformacija.

Posto vrata nisu redovno odrzavana niti podmazivana doslo je do otezanog do nikakvog okretanja tockica po okovu to jest vodjicama a posto su vrata dosta velika i ogromna je snaga dveju opruga koja povlace vrata navise doslo je do zamora materijala nosaca opruga i njegovog krevljenja tako da je koriscenje vrata totalno onemoguceno. Posto je firma u pitanju veoma brzo smo izasli na teren i otklonili kvar tako sto smo pre svega zamenili iskrivljen nosac opruge, nekoliko tockica koji nisu mogli dalje da se koriste, posto su vrata bila stara nekoliko godina preventive radi su zamenjene celicne sajle, odradjeno je zavrsno stelovanje vrata i na kraju provera i pustanje istih u rad. U toku popravke smo primetili jos jednu stvar koja je mozda najvise i uzrokovala kvar a to je da majstori koji su malterisali zidove nisu vodili racuna i dosta maletra im je zavrsilo u vodjicama i tako je jos vise bilo otezano okretanje tockica u njima i opet zbog velike sile opruga doslo je do krivljenja nosaca opruga a vrlo lako je moglo doci i do njihovog pucanja.